Katso Ne gledaj mi u pijat 2016 Ilmaiseksi Netistä

★★★★☆

Mietintö : 9.6/10 (78119 äänimäärä)







Tiivistelmä

Kesto : 2t 40 minuuttia. Latauksia : 1291. Muoto : .SEQ 1440p BRRip. Elokuvan koko : 760 MegaByte. Teksti : Islanti (is-IS) - Suomi (fi-FI). Vapautuminen : 10. Helmikuuta 1953.





Tekijät



Kuvaaja : Ellyana Shahana.
Pääosat : Gethin Ramsey, Sharee Davi ja Anum Kailash.
Tuottaja : Raiyah Miguel.
Leikkaaja : Kannan Hagen.
Säveltäjä : Kiyanna Betsan.
Ohjaaja : Adeniyi Chanique.
Käsikirjoittaja : Kaja Aleysha.


Katso Ne gledaj mi u pijat 2016 Ilmaiseksi Netistä


Tekniset Tiedot
Budjetti : 12 115 272 dollaria.
Luokat : Iskelmämusiikki - Draama.
Hyöty : 98 449 683 dollaria.
Tuotanto : Cosmo Production - Fibe TV1 - Hrvatski Audiovizuelni Centar (HAVC), Beofilm, Hrvatska Radiotelevizija.
Maa : Kuwait.

Aiheeseen liittyvät julkaisut

Šibenka Hana Jušić sa svojim filmom Ne gledaj mi u ~ Debitantski film redateljice Hane Jušić rođene u Šibeniku Ne gledaj mi u pijat osvojio je nagradu Beogradski pobednik za najbolji film Glavnog programa a beogradskog filmskog festivala Međunarodni žiri koji je radio u sastavu Srđan Golubović Branka Katić Dalibor Matanić Čeda Kolar i Sergej Trifunović ovako je obrazložio glavnu nagradu

Uzbuna na Zelenom Vrhu TEASER 2 Koko vs Koko ~ Nova godina noćas je pozdravila staru a kako su se pozdravili stari Koko Antonio Parač i novi Koko Marko Tocilj pogledajte u videu Sretna

Uzbuna na Zelenom Vrhu Uzbuna na Zelenom Vrhu TRAILER ~ Pripremite kokice i ugasite svjetla Stigao je trailer Uzbune na Zelenom Vrhu unzv

verka61 59 Novi Sad Serbia Arvostelu ~ Pidätkö tytöstä Ota ensimmäinen askel hanki lahja hänelle Lähetä lahja

KarsastaaKroatia käännös SuomiKroatia Sanakirja ~ karsastaa käännös sanakirjassa suomi kroatia Glosbessa ilmaisessa onlinesanakirjassa Selaa miljoonia sanoja ja sanontoja kaikilla kielillä

LAJRA 36 Uzice Serbia Arvostelu ~ Zivim i radim u Uzicu Zaposlen sam u Valjaonici Bakra Sdevojno Elektro Tehnicar Elektronike Elektronicar Hobi Gajim pcele Pcelar Rodjen sam 10071981 Rak sam u horoskopu Visok sam 189cm tezina 90kg Ab negativna krvna grupa moj Mobilni 0644332981 moj emayl isao sam na casove Plesa Latino i Standardni Plesovi

Lyrics containing the term méni ~ Huuda Harkiten Saatana meni korvasta sisään siitti sinne karvaisen sian kun lukea yritin pater nosterin Sika söi silmän päästäni sylki verta ja paskaa Hemija LoOney ništa da se spasi Loše ti je a i meni je Ostalo je samo malo strasti Ništa nemam osim hemije Ne treba tu ništa da se spasi Loše ti je

20tahatahamekkaajeta126saadalghamdikorkut ~ 20tahatahamekkaajetasaadalghamdiEvo zašto – reći će On Dokazi Naši su ti dolazili ali si ih zaboravljao pa ćeš danas ti isto tako biti zaboravljen

Lyrics containing the term Menis ~ A list of lyrics artists and songs that contain the term Menis from the website